17 oktober 2008

Fredag & fix

I morse åkte Leif iväg med morfar, gammelmorfar, morbröder och kusinmakar (alltså karlar från min sida av släkten) på en riktig grabbhelg. Tyskland och handla lite billigt, spela kort och äta god mat (två gamla kockar i sällskapet). De får det säkert väldigt trevligt och kommer inte hem förrän på söndag. Agnes i sin tur ska iväg på hajk. Från ikväll till imorgon bitti och kanske sova i vindskydd. Spännande!! Så ikväll får Malte och jag ha fredagsmys själva. Idag har jag fixat till två krukor från Cult design som jag hade gömt undan här hemma.Före var det någon konstig beige-grön färg. Omöjlig att placera någonstans här hemma.
Men med lite hjälp av vit sprayfärg blev de lite mer lättplacerade.
Imorgon ska jag på spa på hotellet här i staden. Vi var 4 tjejer som fick presentkort av våra barn på mors dag. Så imorgon blir det bubbelbad, mys i frottérockar, ansiktsbehandling och tjejsnack för hela slanten. Tur att mormor är hemma och kan hjälpa till med barnen.

Inga kommentarer: