11 september 2009

Fredag

Idag hade Malte mer feber än vad han haft de två sista dagarna, så då ringde jag vårdcentralen. Och till min förvåning hann jag knappt prata klart förrän jag hade en tid inbokad. Väl där togs olika prover, som inte visade någonting. Alltså ingen svininfluensa. Skönt, då är det ju bara att ge det sin tid (hur länge det nu är). I helgen ska jag jobba, skönt! Så nu har ju Leif två dar framför sig här hemma, kul för honom;).
När man är hemma med en halvpigg son så hinner man ju titta runt lite på nätet. Det här hittade jag idag. Någon av de här fina dalahästarna skulle jag kunna tänka mig här hemma. Allra helst den svarta.



Bild lånad från: www.grannas.com

1 kommentar:

caroline sa...

Verkar gå en jobbig förkylning nu tycker var och varannan är sjuk, hoppas han kryar på sig snart och att resten av familjen håller sig friska.