18 augusti 2008

Skolstart

Idag började Agnes första klass. Himmel, vad fort det gått. Det känns inte alls längesedan hon lärde sig gå och prata. Men idag packade vi ryggsäcken med nya inneskor och sparkade iväg på den nya kickbiken.
Jag är ingen vän av saker överallt, men i barnens rum får man liksom lite blunda för det. Där är det färg på väggarna och saker överallt (väldigt sällan så här iordning plockat). Så här kommer lite bilder.





Gardiner har vi inte fått upp ännu. Jag provade i Agnes rum men tyckte att det blev så mörkt och att det inte passade. Så jag tror att det kanske blir hissgardiner i båda rummen till slut.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tiden går verkligen fort...
Tänk att min stora tjej Agnes
har börjat första klass..
Det kommer inte dröja länge
förrän Malte också kommer börja
första klass..
Ni har ett fint hus :-).
Ha det så bra...
Kram moster AKO!!

anette sa...

Åh, mer bilder, vad roligt! Man får ett helt annat perspektiv när man ser rummen möblerade. Jag undrar hur vi ska få plats med barnens alla saker... :)

Charlottas hemmaplaner sa...

Hej!
Min 10-åring älskade den rosa tapeten med stjärnor på! Supersnygg! Kan jag få reda på vem som gör den och vad den heter? Tack på förhand!

Christina sa...

Tapeten kommer från Midbec och en serie som heter Keek-a-Boo eller något liknande./Christina

Anonym sa...

Tågvagnarna med bokstäver är ju underbara. Vet du var man kan få tag på sådana?

Christina sa...

Jag tror att de finns att köpa på marknader. Barnen har fått i present av mormor och morfar.