5 december 2009

Vi lever...

...men livet rusar på i en rasande takt. Jobb, fritidsaktiviteter, julfester och att bara finnas till. Måndag- Fredag hela veckan. Den här helgen är nog den första på hela hösten när vi inte haft något speciellt planerat, otroligt skönt! Idag fick barnen vara hos mormor och morfar en liten stund när Leif och jag åkte ner på stan och fixade lite julklappar. Nästan färdiga till Agnes och Malte. Det känns ju bra måste jag säga. Vi köpte även årets julklapp till oss själva, en ny kamera. Denna gång blev det en systemkamera, som vi även funderade på förra året, men då blev det något annat istället. Men hur ska jag klara mig utan julklapp på julafton, jag som älskar att öppna paket;).


Bilder tagna i farten nu ikväll. Jag har lite att läsa och lite att öva på innan vi känner varandra kameran och jag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad önskar familjemedlemmarna i familjen Augustsson i julklapp??
Vilken dag kan ni fira mig??
Kram lillasyster