30 januari 2010

Resa med barnen

I slutet av mars ska barnen och jag iväg på en liten resa. Vi ska ta tåget till Stockholm, bo på hotell och gå på teater. En riktig myshelg. Det blir första gången jag och barnen bor på hotell utan pappa, men det ska nog gå alldeles utmärkt (hoppas jag;)). Här ska vi bo, ganska nyrenoverat och ser kanon ut. Mina "små" (21&19) kusiner säger att det finns goda drinkar i baren på hotellet, men jag tror väl inte att det blir något häng där för våran del:). Sedan på söndagen blir det teater, Rasmus på luffen. Markolio och Benjamin Wahlgren har huvudrollerna. Det ska bli jättemysigt att åka iväg och barnen längtar. En liten bonus är ju att båda små kusinerna är i Stockholm just den här helgen, så vi får väl hitta på något kul tjejer?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter Mysigt Syrran!!
Kram AKO!!

Anonym sa...

Kul! Då kanske ni också har tid att träffa "gammelfaster" när ni är i stan?
Vi kan väl höras av?
Kram
faster Mariann

Vanilla sa...

Vad mysigt! :-)

Kram