28 mars 2009

Glitter & Jack Sparrow

Vilket partaj det blev igår, vi hade fantastiskt roligt hela kvällen. Alla glittrade och glimmrade som aldrig förr. Det var verkligen festen med lite sång, lite dans och lite naket (som Killing gänget skulle ha sagt). Men idag känns min hals lite rosslig och fötterna ömma, det gjorde faktiskt riktigt ont i dem när jag gick ner för trappan idag på morgonen. Men så är det, det kostar att ligga på topp.
Malte och jag har ju varit på sjörövarkalas nu på fm. Det var många söta små sjörövare där, och jag hade ju min egen Jack Sparrow med mig.Här sitter han och käkar på ett sjörövarspett. Kolla in den här underbart fina pirattårtan som Tyra bjöd kompisarna på. Helt fantastisk, eller hur?
Just nu håller Malte och jag på att baka tårtan till hans kalas imorgon. Det blir en vanlig prinsesstårta, att göra pirater är nog alldeles för mycket överkurs för min del.

1 kommentar:

Ann-kristin S sa...

Å wow för en tuff tårta :)