22 augusti 2009

Lördag


Idag tar vi det bara lugnt, gårdagskvällen hänger i;). Men vi cyklade ner till stan på fm och tog en fika. Passade även på att köpa lite kläder till mig själv. Jag brukar oftast ha med mig barnen när jag är på stan och provar kläder, så idag var det lite lyxigt att Leif var med, så jag kunde prova i lugn och ro och slippa bry mig om barnen.
Förresten så har vi bokat stuga inför vinterns semester. Vi hittade en jättefin stuga på blocket och när vi läser närmare i annonsen visar det sig att det var en gammal jobbarkompis till mig som ägde den. Liten värld man lever i! Så nu blir det till att åka skidor i Tänndalen v 7.


Fina små krukor som jag köpte på semestern.

1 kommentar:

Robert sa...

Vad intressant blogg du har! Gillar bilderna! Du är väldigt duktig.
Jag prenumererar gärna via bloglovin :)

Kolla gärna in min blogg också - blogg.modestil.se
(Prenumerera gärna på bloggen! :D )