20 januari 2009

Shoppingtur

Nu i eftermiddag har barnen och jag varit inne i Jönköping en sväng. Agnes termobyxor hade gått sönder, så vi behövde köpa ett par nya. Och då passade vi på att köpa en ny jacka också, den hon hade var nästan lite liten och framför allt kort i ärmarna. Det var en nöjd tjej som bar ut sin kasse från sportaffären kan jag lova.
Det går ju inte åka till Jönköping utan att gå in en sväng på Ikea. Där slank allt det där vanliga ner i kassen, värmeljus(går ju åt en del den här årstiden), servetter, några mindre papplådor både till oss vuxna och till barnen. Jag gick även en runda på fyndhörnan och där hittade jag den här fina filten för halva priset. Vi var även på Mio och där köpte jag den här lampan med skärm från Watt och Veke. Det är likadan skärm som den vi har över matbordet, bara storleken mindre.

1 kommentar:

Ulli sa...

Vilka fina fynd! Klart man går in påIkea om man är i närheten.

Ha det så gott!
Kram Ulli