23 oktober 2009

Fredag och helg

Då var det fredag igen. Så ikväll blir det fredagsmys, min första fredagkväll hemma på säkert 3 veckor, HÄRLIGT! Dock utan Agnes ett par timmar, för tjejerna i klassen har blivit så stora nu så födelsedagarna firas på fredagkvällar. Dröjer väl inte länge förrän det ska vara party och disco med tillhörande grabbar. Har sagt det innan, liten blir stor;).
Helgen innebär i övrigt arbete för min del. Men lördag kväll är ledig så då ska jag och Leif åka in till Jönköping och gå på gala. Det blir säkert trevligt och framför allt mycket nya människor att lära känna. De jag känner i Jönköping är nämligen lätträknade. Trots allt, det blir ju inte bättre än vad man gör det till själv;) Klicka här och se vad som väntar mig imorgon kväll.
Ha en skön kväll och en trevlig helg!

Inga kommentarer: