14 oktober 2009

Vinst

I somras spelade ju Leif en golftävling på Öland, och vann hela tävlingen med sitt lag. Vinsten var en digital fotoram. En ganska onödig pryl om ni frågar mig, eller oss båda faktiskt. Eftersom vi tycker så och inte har något större intresse för teknikprylar, så har den blivit stående här hemma. Men igår kände jag att nu var det dags att ta tjuren vid hornen och klura ut hur den där saken fungerar. Det var inte så svårt som jag inbillat mig. Så igår kväll fick ramen sin plats och nu är det bara att ändra foto allt efter tycke, smak och humör.



Nu när den står där kan jag ju tycka att det är en liten rolig grej faktiskt, men jag skulle aldrig lägga några pengar på en sådan själv.

Det var nästan omöjligt att få några bra bilder på ramen, ungefär som att ta kort på TVn.

Inga kommentarer: