16 april 2008

En månad till inflyttning !?

Kommer vårat hus bli för vitt? Den frågan fick jag av min man häromdagen. Men, nej, det tror jag inte. Men visst vitt blir det. Både utsida och insida. Idag har barnen och jag varit uppe och kollat läget. Terje hade målat allt en gång, och det blir bra. Färgen känns inte gul som jag tyckte i början. Det stog också några kartonger med tapeter i hallen, alla utan fondtapeterna till kontoret och vårt sovrum. Men det var väl också beställning direkt ifrån England, tror jag. Nu ikväll när det varit hockey (HV leder har jag hört) har jag varit iväg och köpt lite kläder från Meandi. Det fanns jättemycket fint att välja mellan. Vi fick alla lite nytt (ja, inte Leif).

Malte får den här coola tröjan med husvagnar på och ett par röda knickers i frotté´. Det kommer han bli så himla söt i.
Agnes kommer få den här turkosa tunikan och ett par gröna knickers, också detta i frotté. Kommer bli fint till hennes blonda hår i sommar.
Även mamma får frottékläder, klänning och vita knickers.
Så allt i vårat liv är ju inte vitt. Även om man kan tro det!

Bilder: meandi.se

Inga kommentarer: