14 april 2008

Nästan klart......utvändigt

Här kommer några bilder på hur huset ser ut nu. Även stuprören har kommit på plats i helgen. Det är kanske inte det första man lägger märke till, men vi ser det tydligt. Utvändigt är det målning av panelen kvar och räcket i aluminium och glas på balkongen. Det känns ju inte så mycket.


Inändigt har Terje börjat måla. Han har gjort klart i tvättstugan och en vägg i vardagsrummet, för att jag skulle kunna titta och se om färgen var ok. Men jag är osäker, tyckte nog att den var lite gul. Jag får fundera över natten och se vad jag kommer fram till. Annars så beställdes tapeterna idag och några kunde nog komma redan imorgon. Spännande att se dem komma upp på väggarna.

2 kommentarer:

anette sa...

Så snyggt det är med puts och grått tak! Vilken färg har ni valt som du tyckte var lite för gul? Vi ska bestämma färg nu i veckan och jag tycker det är jättesvårt.

Christina sa...

Färgen var S0502-Y. Det är nog den som kallas äggskal hos alcro. Var uppe och tittade nu igen och vi kör nog ändå på den. Men det är så rackarns svårt, blir det bra?