21 april 2008

Kakel & lameller

Malte och jag åkte upp till huset efter jobb och dagis. Och på toaletten där uppe höll plattsättarna på att sätta upp de vita plattorna på väggarna. De hade bara snetaket kvar.
Den här bruna mosaiken ska vi ha i en pelare bakom duschblandaren och på golvet stora plattor i samma bruna färg. Det kommer blir bra ihop med ek möblerna vi valt. Malte passade även på att ta ett varv med traktorn. Han träffade bla en dagiskompis och lekte en stund, så mamma fick prata med mammorna som stog där också. Det kan nog bli en vana det med.
Förra veckan var vi och tittade på lameller till uterummet. På Jysk hade jag sett att det var halva priset. Så vi åkte dit. När vi väl kommit dit och frågar om priset,så var det erbjudandet som var veckan innan. Så när vi var där var det ordinarie pris igen. Otur! Detta var i torsdags, idag när jag tittade i reklambladet från Jysk så har de samma erbjudande igen. 50% på alla lameller. Är det varannan veckas rea, eller?

1 kommentar:

Anonym sa...

hej...

jag måste också köpa lemeller till mitt hus undrar var du har köpt dina och om du är nöjd med dem???

MVH/Lejla